Lucky Charms Rainbow
Powered by Blogger.

Don't cry because it's over, smile because it happened

Tuesday, September 25, 2012

Complicated


Aku memang tak berhati besar untuk memahami hatimu di sana
Aku memang tak berlapang dada untuk menyadari kau bukan milikku lagi
Dengar dengarkan aku, Aku akan bertahan sampai kapanpun, sampai kapanpun .. 

Maafkan aku yang tak sempurna tuk dirimu
Usailah sudah kisah yang tak sempurna untuk kita kenang

Andai aku dapat merelakan setiap kepingan butiran kenangan indah
Andai aku sanggup menjalani setiap detik dan waktu yang datang ... 

0 komentar:

Post a Comment

Me .... :D

My photo
Im just a little girl in the big world,i have biggest dream make my parent and brother happy, around the world

Lovely Friends

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP